Trwa wczytywanie produktów

Promocja 1000+

REGULAMIN SPRZEDAŻY PREMIOWEJ „ 1000+”

(dalej „Regulamin”)

  • 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Organizatorem promocji w formie sprzedaży premiowej o nazwie „1000+”, zwanej dalej „Promocją”, jest Gajet Aleksandra Nizińska z siedzibą w Warszawie, przy ul. Pułtuskiej 7/3, NIP: 5311619543. zwana dalej „Organizatorem”.
  2. Celem Promocji jest zwiększenie rozpoznawalności serwisu Gajet-druk.
  3. Czas trwania Promocji obejmuje okres od 8 czerwca 2016 roku do odwołania, z zastrzeżeniem postanowień §3 ust. 8 Regulaminu
  4. Organizator jest przyznającym rabat w rozumieniu art. 919 i c.
  5. Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 2 NAGRODY
  1. Uczestnik za każde wydane 1000-4999 zł netto otrzyma 5% rabatu na całość zamówienia lub za wydane 5000 zł netto i więcej 10% rabatu na całość zamówienia(dalej: „Nagrody”).
  2. Ilość przyznawanych rabatów jest nieograniczona.
  • 3 WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG PROMOCJI
  1. Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla zamieszkałych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osób fizycznych oraz firm, nabywających Produkty z rabatem promocyjnym jako konsumenci w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego.
  2. Udział w Promocji i podanie związanych z udziałem danych jest dobrowolne.
  3. Warunkiem otrzymania rabatu 5% jest zamówienie w gajet-druk.pl produktów na łączną kwotę 1000-4999 zł netto. Warunkiem otrzymania rabatu 10% jest zamówienie w gajet-druk.pl produktów na łączną kwotę 5000 zł netto i więcej.
  4. Uczestnik otrzyma przy każdym zamówieniu rabat 5 lub 10%, jeśli spełni warunek kwotowy zamówienia.
  5. Rabat przyznawany będzie automatycznie przy realizacji zamówienia.
  • 4 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Uczestnicy winni zgłaszać na biuro@gajet-druk.pl
  2. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko/nazwę firmy i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
  3. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 7 (siedmiu) dni od daty ich otrzymania.
  4. Uczestnik zostanie o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony listem poleconym na adres podany w reklamacji, wysłanym w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
  5. Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
  • 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie www.gajet-druk.pl.

Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.